برخی از امکانات سیستم راه اندازی و ایجاد فروشگاه اینترنتی طراحی وب ایرانیان به شرح زیر میباشد :
تاریخ و زمان فارسی در تمام صفحات:
زمان و تاریخ فاکتور مهمی درتمام فروشگاه های اینترنتی می باشد چراکه باید زمان و تاریخ سفارشات مفهوم و دقیقا مشخص باشد. نرم افزار راه اندازی فروشگاه اینترنتی طراحی وب ایرانیان با پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی طراحی گردیده است. نحوه نمایش تاریخ و زمان توسط مدیر سایت قابل انتخاب میباشد که در تمامی قسمت های وب سایت به آن شکل نمایش داده شود.
ما فروشگاه اینترنتی شما را برخلاف تمام دیگر شرکتهای مشابه, نه برای 1 سال بلکه برای همیشه راه اندازی می نماییم.در صورت تمایل سورس فروشگاه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت( برای اولین بار در کشور )
قالب و شکل ظاهری قابل تغییر توسط کاربران:
قالب و شکل ظاهری فروشگاه بسیار ساده قابل تغییر میباشد و نیازی به دانستن دانش برنامه نویسی نیست و در ادیتورهای مختلف از جمله FrontPage قابل ویرایش است. از طرف دیگر ما قالبهای بسیار زیبا و از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار قرار خواهیم داد تا در صورت علاقه در هر برهه زمانی بتوانید ظاهر فروشگاه الکترونیک خود را تغییر دهید.
امنیت بسیار بالا:
در فروشگاه های اینترنتی به دلیل انجام عملیات بانکی و مالی، داده های حساس و ارزشمند و مسائلی از این قبیل، امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم میباشد و پایین بودن امنیت وب سایت فروش آنلاین ایجاد شده میتواند خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از این رو نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی طراحی وب ایرانیان نرم افزاری است کاملا مطمئن و تست شده در شرایط مختلف و عاری از هرگونه خطای برنامه نویسی و یا حفره های امنیتی
سازگاری و بهینه بودن فوق العاده با موتورهای جستجو:
مهمترین فاکتور در میزان فروش در فروشگاه های اینترنتی میزان بازدیدکنندگان هدایت شده به سایت از طریق موتورهای جستجو (از مهمترین آنها Google، yahoo و MSN , Live ) میباشد. نرم افزار فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان با استفاده از تکنیک های خاص برنامه نویسی سازگاری و بهینگی فوق العاده ای با موتورهای جستجو ایجاد نموده است که این قابلیت مستقیما در فروش شما تاثیر خواهد داشت.ثبت فروشگاه اینترنتی شما نیز بصورت رایگان توسط ما انجام خواهد گرفت.
سرعت عملکرد بالا:
نرم افزار با در نظر گرفتن سرعت پایین اینترنت و مشکلاتی از این قبیل در داخل کشور، به شکلی طراحی و برنامه نویسی گردیده است که صفحات با سرعت بالا بارگذاری می گردند و به کاربران اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدید از صفحات مختلف را انجام داده در نتیجه فروش محصولات فروشگاه بیشتر میگردد.سرعت لود صفحات در این سیستم بالاترین سرعت در مقایسه با سیستم های فروشگاه ساز دیگر میباشد.
تغییر خودکار سایز تصاویر در سرور:
برای اجرای سریعتر صفحات سیستم به گونه ای طراحی شده است که تصاویر موجود از کالاها و خدمات با کلیک مشتری در سایز بزرگ و اصلی نشان داده خواهد شد.
فاکتورهای قابل پرینت:
با این قابلیت فاکتورهای قابل پرینت از سفارشات انجام شده وجود دارد.امکان پرینت از تمام صفحات نیز ایجاد گردیده است.
تعیین تعداد محصولات در صفحات، ردیف ها و ..:
در پنل مدیریتی در بخش تنظیمات گزینه های وجود دارد مبنی بر تعداد نمایش محصولات در هر صفحه، هر ردیف، آخرین محصولات اضافه شده، پرفروشترین محصولات و پربازدیدترین محصولات. نظرات و پیشنهادات مشتریان نیز در صورت تمایل مدیریت فروشگاه قابل ثبت میباشند.
تعیین حداقل جمع مبلغ سفارش:
حداقل مقدار سفارش توسط مدیر تعیین میگردد و باعث میگردد در صورتی که جمع مبلغ اقلام سفارش شده از آن مقدار کمتر باشد سفارش تکمیل نشده و به کاربر پیغام مناسب مبنی براینکه حداقل مبلغ به حداقل مبلغ سفارش نرسیده است نمایش داده شود.
گزارشات کاربران:
مدیر سایت میتواند گزارش ورود و خروج کاربران و نشانی IP آنها را مشاهده نماید.
گزارش محصولات:
مشاهده تعداد بازدید، تعداد فروخته شده، تعداد موجود و ... محصولات و دسته بندی ها
پربازدیدترین ها:
نمایش لیست کامل بازدیدها از محصولات و دسته بندی های مختلف
نمودارهای گرافیکی مختلف:
نمایش گزارشات مختلف بر روی نمودارهای گرافیکی از انواع مختلف (میله ای، هیستوگرام، کلوچه ای و...)
پرداخت مطمئن و امنیت بالای اطلاعات:
با استفاده از امکانات و تکنولوژیهایی از قبیلSSL (گواهی امنیتی ) و برنامه نویسی بدون خطا، سیستم موجود به نرم افزاری با امنیت بسیار بالا تبدیل گردیده است. اطلاعات حساس کاربران نیز به صورت رمز شده در پایگاه داده ذخیره میگردد که امکان هرگونه آسیب به سیستم فروشگاه آنلاین را از بین خواهد برد.
ذخیره نشانی IP کاربران :
برای بالاتر رفتن امنیت و اطمینان کامل از هویت کاربران نشانی IP کاربرانی که سفارش داده اند یا وارد سیستم شده اند با زمان آنها ذخیره و قابل مشاهده توسط مدیر سایت می باشد.
پرداخت توسط کارتهای بانکی (عضو شتاب) داخلی:
با ماژول های موجود در سیستم شما به سادگی و پس از دریافت شناسه خود از بانک و ورود به سیستم بدون نیاز به انجام کار خاصی و بلافاصله قابلیت دریافت پرداخت های اینترنتی را با کارت بانکهای عضو شتاب خواهید داشت.
پرداخت توسط کارتهای اعتباری بین المللی (ویزا، مستر کارد و ...):
نرم افزار برای دریافت پرداخت ها از طریق کارتهای اعتباری مختلف توسط گذرگاه های مختلف از قبیل PayPal، 2CO ، e-gold, MoneyBookers و .... آماده می باشد.کلیه کارتهای اعتباری بنام توسط این سیستم ساپورت میشوند. تنها کاری که مدیرسایت برای شروع استفاده از این نوع پرداختها میبایست انجام دهد این است که شناسه ای را که وب سایت گذرگاه بعد از ثبت نام در اختیار وی قرارداده است در تنظیمات وارد سیستم نماید.
پرداخت (به پستچی) هنگام دریافت کالا (C.O.D) :
نرم افزارامکان پرداخت برای دریافت وجوه از مشتریان هنگام دریافت کالا را نیزدارا می باشد که میتوان با استفاده از خدمات سایت واسطه ی pardakht.com و یا ایران مارکت سنتر و دیگر شرکتها تنظیم گردد.
ثبت فیش بانکی:
یکی دیگر از روش های پرداخت در سیستم، ثبت فیش بانکی می باشد که در این روش مدیر سیستم بعد از تایید آن میتواند سفارش را تکمیل نماید و یا مبلغ واریز شده را به اعتبار موجود در حساب کاربری اضافه نماید.
تعریف روش های مختلف ارسال یا حمل و نقل:
امکان تعریف روش های ارسال مختلف و درج توضیحات و تعیین قیمت جداگانه بر اساس ضوابط خاص برای آن روش ارسال وجود دارد. کاربر در هنگام تکمیل سفارش خود یکی از این روش ها را انتخاب می نماید.
تعریف روش های پرداخت مختلف:
امکان تعریف روش های پرداخت مختلف و تعیین دسترسی به این روش کاربر در هنگام تکمیل سفارش خود یکی از این روش ها را انتخاب می نماید.
تعریف واحد های مختلف پول و محاسبه اتوماتیک:
امکان تعریف واحدهای مختلف پول و محاسبه خودکار تغییر توسط خود سیستم وجود دارد. (مثال: قیمت 10000 ریال و هنگام تغییر قیمت توسط کاربر به تومان مبلغ 1000 تومان نمایش داده خواهد شد.)
تعریف دسته های کالا و زیر دسته ها به تعداد نا محدود:
امکان تعریف دسته بندی ها و دسته بندی های زیرین بدون هیچ محدودیتی در تعداد یا مرحله (level) (مثال: اتومبیل -> پژو -> پارس -> دست دوم -> مدل 83)
نمایش اقلام داخل زیر دسته ها به صورت تصادفی در دسته های بالاتر:
برای اجتناب از خالی ماندن دسته های اصلی که دارای زیر دسته هستند این امکان را می توان از پنل مدیریتی فعال نمود.
اختصاص آیکون مربوط به هر دسته و زیر دسته:
برای نمایش زیباتر دسته بندی ها امکان اختصاص آیکون، مارک محصول یا لوگوی شرکت سازنده به آن دسته وجود دارد.
توضیحات برای هر دسته بندی:
امکان درج توضیحات برای هر دسته بندی به عنوان معرفی، توضیحات تکمیلی و ...
توضیحات و کلید واژه های موتورهای جستجو برای هر دسته بندی:
امکان درج توضیحات و کلید واژه های موتورهای جستجو برای هر دسته بندی از طرف دیگر ما روشی را برای بالا بردن رتبه سایت و بازدیدکنندگانتان پیاده ساخته ایم.
تعریف پارامترهای مختلف برای هر محصول:
هر محصول یکسری پارامتر برای خود دارد که در نرم افزار طراحی وب ایرانیان امکان تعریف این پارامتر ها وجود دارد. تعریف این پارامتر ها مزایایی از قبیل:
جستجوی پیشرفته محصولات
تغییر آنی قیمت در هنگام تغییر یک پارامتر
عدم ورود داده های تکراری توسط مدیر سایت
امکان مقایسه محصولات با یکدیگر:
امکان مقایسه محصولات را می توان برای دسته بندی های مختلف فعال یا غیر فعال نمود.
امکان جستجو در میان محصولات:
جستجو با وارد کردن کلید واژه ای در فرم جستجوی موجود نتایج نمایش داده میشوند.جستجو به دو نوع سریع و پیشرفته می باشد. همچنین بر اساس پارامترهای تعریف شده، بازه قیمت و نام محصول می باشد.
تعریف تعداد نامحدود محصول:
امکان درج تعداد نا محدود محصول در دسته بندی ها
قراردادن یک محصول در دسته بندی های مختلف:
با این امکان نیاز به تعریف یک محصول در دسته بندی های مختلف نیست و محصول یک بار تعریف و در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد( با انتخاب مدیریت )
اختصاص کد محصول:
این کد می تواند کد محصول شما در انبار یا بارکد محصول باشد.
کنترل موجودی انبار:
با فعال نمودن این گزینه تعداد موجود از هر محصول را هنگام تعریف محصول وارد مینمایید تا در صورتی که از این مقدار فروش رفت و تعداد به صفر رسید دکمه خرید به صورت خودکار حذف گردد.
قیمت قبلی و قیمت فعلی:
در اتیکت قیمت ها در فروشگاه های واقعی مشاهد میشود که برای نمایش قیمت یک محصول نوشته شده بر روی اتیکت قیمت دو قیمت نوشته شده: اولی قیمتی که روی آن خط کشیده شده و قیمت جدید که ارزان تر از قیمت قبلی است. در نرم فزار فروشگاه اینترنتی ما این امکان نیز فراهم آمده است.
مقدار وزن و هزینه جداگانه ارسال برای هر محصول:
با این امکان برای هر محصول قیمت حمل و نقل جداگانه قابل تعریف می باشد.
تعیین حداقل تعداد سفارش از یک محصول:
این امکان برای فروشندگان کالاهای خرد و ریز یا عمده فروشان مناسب است که به کاربر اجازه سفارش تعداد کمتر از تعداد تعیین شده برای آن محصول داده نمی شود.
تعریف توضیحات کامل و مختصر محصول:
توضیحات کوتاه در صفحات مختلف سایت نمایش داده خواهد شد ولی توضیحات کامل در صفحه اختصاصی محصول
تعریف کلید واژه ها و توضیحات موتورهای جستجوی جداگانه برای هر محصول:
این قابلیت برای معرفی هر چه بهتر محصولات شما به موتورهای جستجو ایجاد گردیده است.
امکان تخصیص تصاویر مختلف (از زاویه های گوناگون) به یک محصول:
با این قابلیت امکان درج تصاویر مختلف از یک محصول در زاویه ها و اندازه های مختلف وجود دارد. این قابلیت به خرید مطمئن تر مشتریان وب سایت شما کمک خواهد کرد..
فعال یا غیر فعال نمودن محصول:
این امکان برای مواردی است که محصول موقتا موجود نمی باشد ولی نمی خواهید کاملا آنرا حذف کنید چرا که در آینده دوباره موجود خواهد بود.
تعیین ردیف نمایش برای محصولات و دسته بندی ها:
به وسیله این قابلیت امکان نمایش محصولات مدنظر شما در رده های بالاتر در نتیجه فروش بیشتر این محصولات وجود دارد.
تعیین محصولات برتر:
تعیین محصولات برتر باعث نمایش این محصولات در صفحه اصلی و فروش بیشتر این محصولات خواهد شد.
نمایش محصولات جدید، پر بازدید و پرفروش:
این قابلیت را میتوان از پنل مدیریتی فعال یا غیر فعال نمود و تعداد نمایش را نیز مشخص نمود.
تعریف و نمایش اقلام مرتبط به هر محصول:
نمایش اقلام مرتبط به یک محصول در کنار آن به فروش مضاعف شما کمک بسزایی خواهد نمود.
ویرایش قیمت، تعداد موجود در انبار و اطلاعات دیگر محصولات داخل یک دسته بندی به صورت یکجا:
گاهی به تغییر قیمت یا موجودی تمامی محصولات موجود در یک دسته بندی احتیاج است در این صورت اگر مجبور به تغییر مشخصات محصولات به صورت تک تک باشیم باید زمان زیادی صرف نمود.این امکان برای حل این مشکل ایجاد گردیده است.
حذف تمامی محصولات یک دسته بندی به صورت یکجا:
در نرم افزار فروشگاه ساز طراحی وب ایرانیان برای حذف تمامی محصولات یک دسته بندی نیاز به حذف تک تک آنها نیست. میتوان آنها را به یکباره و در گروههای مختلف حذف نمود.
امتیاز به محصول توسط کاربران:
میانگین امتیاز کاربران مختلف به محصول به صورت ستاره برای هر محصول نمایش داده خواهد شد.
نظرات کاربران برای محصول به صورت انجمن کوچک (Forum):
هر کاربری قابلیت پست نظر یا تجربیات خود را در مورد محصول دارد و کاربران دیگر و یا مدیر سایت امکان جواب به آن نظر را خواهند داشت.این امکان میتواند توسط مدیر فعال یا غیر فعال گردد.
فرم سوال و نظر خواهی در مورد هر محصول کنار آن:
با فرمی که در صفحه مشخصات کامل محصول تعبیه گردیده است امکان سوال بازدیدکنندگان در مورد محصول بدون تغییر صفحه فراهم آمده است.
جستجوی محصولات در پنل مدیریتی:
با این امکان مدیر وب سایت به راحتی میتواند اقلامی را که قبلا درج نموده را بیابد.
تهیه ساده نسخه پشتیبان (backup) از اطلاعات فروشگاه :
تهیه نسخه های پشتیبان از پایگاه های داده ای معمولا کاری دشوار و نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد. با امکان موجود در بخش مدیریتی نرم افزار به راحتی امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات خود در فروشگاه خواهید داشت تا در صورت بروز هر گونه مشکل یا حذف شدن اتفاقی اطلاعات این اطلاعات را دوباره به راحتی برگردانید.
سیستم مدیریت محتوای داخلی (CMS):
با این قابلیت صفحات دلخواه به سایت خود اضافه نمایید و در هر زمان به سادگی آنرا تغییر دهید. قالب های رایگان و حرفه ای نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
تبادل لینک:
برای بالا بردن رتبه خود در موتورهای جستجو
نظر سنجی:
امکان نظر سنجی یا رای گیری از کاربران
فرم تماس با ما:
از طریق این فرم مشتریان بدون نیاز به هیچ کار اضافی برای ارتباط با شما پیغام ارسال خواهند نمود.
حسابهای کاربران: به هر کاربری بعد از ثبت نام پنلی اختصاص داده میشود که در آن امکانات زیر موجود است:
ویرایش پرو فایل شامل نام، نام خانوادگی، رمز عبور و ...
ویرایش نشانی
مشاهده آرشیو سفارشات، زمان و وضعیت آنها
گزارش ورود و خروج و IP کاربر با همان نام کاربری
ذخیره اقلام در سبد خرید از بازدید قبلی:
در صورتی که کاربر وارد سیستم شده باشد و اقلامی به سبد خرید خود اضافه نموده باشد و نسبت به تکمیل خرید اقدام ننموده باشد در بازدید بعدی و ورود به سیستم این اقلام را در سبد خرید خود مشاهده خواهد نمود.
ذخیره تنظیمات کاربر:
تنظیمات هر کاربر ثبت نام شده ذخیره شده و در هر ورود او به سیستم این تنظیمات اعمال خواهد شد.
آرشیو تمامی سفارشات:
تمامی سفارشات انجام شده ،اقلام سفارش شده در هر سفارش، زمان و تاریخ وضعیت آنها، نام و نشانی سفارش دهنده و آدرس IP مشتری و .... در پنل مدیریت قابل دسترس برای مدیر فروشگاه خواهد بود.
تعریف فیلد های دلخواه برای فرم ثبت نام:
این فیلدها برای کسانی مفید است که میخواهند علاوه بر اطلاعات استاندارد فرم ثبت نام اطلاعات دیگری نیز از مشتریان خود دریافت نمایند (مانند فکس، نام شرکت، کد ملی و ...) برای این کار کافی است گزینه های دلخواه اضافه نموده و اجباری و یا غیر اجباری بودن این گزینه ها را مشخص نمود.
تخصیص اعتبار به هر کاربر:
کاربران میتوانند به جای پرداخت ار طریق کارتهای اعتباری، فیش بانکی ثبت نمایند تا پس از تایید به عنوان اعتبار به پنل آنها اضافه شده و بتوانند از این اعتبار خرید نمایند.
تغییر فرم ثبت نام از بخش مدیریتی:
امکان کم یا زیاد کردن اطلاعات درخواستی در فرم ثبت نام و تعیین اجباری یا غیر اجباری بودن آنها وجود دارد.
تعریف وضعیت های مختلف سفارش:
می توان وضعیت های مختلف سفارش تعریف نمود (مثال: معلق، تایید شده، در حال انجام، ارسال گردیده، تکمیل شده) و در هر مرحله از کار وضعیت سفارش را تغییر داد که این تغییر هنگام از طریق ایمیل و پنل کاربر به صورت خودکار به اطلاع کاربر خواهد رسید. این قابلیت برای پیگیری سفارش توسط کاربر مورد استفاده دارد.
مشاهد لیست مشتریان و مشخصات آنها:
مشخصات و اطلاعات، نشانی های ایمیل و ... مشتریان برای مدیر وب سایت قابل مشاهده خواهد بود.
ورود اعضا از فایل متنی برای ارسال ایمیل انبوه:
این قابلیت برای بازاریابی ایمیلی یا email marketing و ارسال ایمیل انبوه به تعداد زیادی از افراد کاربرد دارد. صدها هزار ایمیل از ایمیل های کاربران فعال اینترنتی جهت معرفی فروشگاه اینترنتی شما نیز بصورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
تعریف گروه های مختلف مشتریان:
این قابلیت برای دسته بندی مشتریان به دسته های مختلف (مانند: نمایندگان، تک فروشی، عمده فروشی و ...) و تخصیص تخفیف برای هر گروه مورد استفاده قرار میگیرد.
ارسال پیام کوتاه (SMS) به مدیر سایت هنگام دریافت سفارش:
برای رسیدگی هر چه سریعتر به سفارش هنگام دریافت سفارش امکان تنظیم پیام کوتاه وجود دارد تا هنگام دریافت سفارش SMS ارسال گردد. برای اینکه این پیام های کوتاه موجب سلب آسایش دریافت کننده نشود می توان یک بازه زمانی (مثلا 8 صبح تا 10 شب) برای آن تعریف نمود.
به جرات میتوان گفت یکی از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را میتوانید در حوزه طراحی سایت مشاهده کنید. هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت ارائه میکند.
این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت، موجب سردرگمی کارفرمایان نیز شده است. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل اما امکانات بسیار را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان گسترده را با هزینه ای هنگفت ارائه میکند.
عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و... کلمات کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی وب سایت اکثر شرکت ها مشاهده میکنید. اما به واقع چطور میتوان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان، قیمت گران و یا قیمت مناسب طراحی سایت را تشخیص داد؟
هزینه طراحی سایت
بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت
قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.
در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.
نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه میکند.
تعرفه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی
تعرفه طراحی وب سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود. ما در وبسیما برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.
تاثیر سرعت سایت بر قیمت نهایی طراحی سایت
بازدهی و سرعت سایت
عوامل مختلفی روی سرعت یک وبسایت اثرگذارند. مجموعه ی این عواملی که هر کدام به تنهایی ممکن است چندان به چشم نیایند تاثیر شگرفی بر روی رضایت کاربران در تعامل با سایت شما خواهد داشت. افزایش بازدهی یک وبسایت می تواند علاوه بر جلب رضایت کاربران موجب کاهش هزینه های سرور و صرفه جویی چشمگیری در بهره برداری از منابع آن شود.
منظور از افزایش بازدهی و افزایش سرعت لود سایت ها کاهش و یا چشم پوشی از خواسته های مشتری نیست، بلکه هدف، رسیدن به بهینه ترین حالت ممکن در انجام این درخواست هاست. رعایت این استانداردها هنگام طراحی سایت میتواند زمان لازم برای اجرای پروژه را افزایش داده و بر قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار باشد.
بروزرسانی مستمر سایت بر تعرفه طراحی سایت تاثیرگذار است
پنل مدیریتی قدرتمند
برخی سایت ها یک بار برای همیشه طراحی میشوند و پس از اجرا روی دامنه اصلی، دیگر کار خاصی را انجام نمیدهند. از این دسته سایت ها میتوان به طراحی سایت شرکتی ساده یا سایت های شخصی یک صفحه ای اشاره کرد. از طرفی بعضی از وبسایت ها نیز همواره در حال فعالیت بوده و امکانات و خدمات زیادی در آن ها قرار داده شده است.
مشخص است که هزینه طراحی سایت در این دو مورد نیز با توجه به میزان فعالیت سایت متفاوت است. وبسایت هایی که نیاز به آپدیت های مداوم دارند طبیعتا از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت. برای آنکه محتوای سایت شما به راحتی قابل تغییر باشد نیازمند یک پنل مدیریتی قدرتمند هستیم که طراحی و اجرای آن میتواند مستقیما بر هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد.
ترافیک سایت و تاثیر آن بر قیمت طراحی سایت
ترافیک سایت و تعامل کاربران با سایت
مهم است که تعیین شود یک وبسایت چه تعداد ترافیک روزانه یا ورودی-خروجی کاربر دارد. می بایست تعیین شود که کاربران معمولا چه عملکردی در سایت دارند و تا چه میزان امکانات و خدمات آن را به کار میگیرند. برخی وبسایت ها صرفا متون یا محتوا را به کاربر نمایش میدهند و جز باز کردن و اسکرول صفحات واکنش دیگری به کلیک های کاربر نشان نمیدهند.
از طرفی در برخی سایت ها کاربر به ازای هر حرکت یا جابجایی در صفحه یک ری اکشن متفاوت از سایت دریافت میکند. در واقع وبسایت ملزم میشود که به ریزترین درخواست های کاربر پاسخ دهد و کامل با او در تعامل باشد. میزان توجه به این موضوع نیز میتواند نقش مهمی در تجربه کاربر سایت داشته باشد که البته در هزینه طراحی سایت نیز موثر است.
امکانات
امکانات حرفه ای و اختصاصی
حال فرض کنیم که نوع و میزان فعالیت سایت خود را تعیین کرده ایم. نکته دیگری که در اینجا مطرح میشود، امکانات حرفه ای و اختصاصی هر وبسایت است. مثلا در طراحی سایت فروشگاهی ، از دید یک بازدیدکننده ویژگی هایی چون عضویت در سایت، مشاهده مشخصات و تصاویر محصول، سبد خرید کامل، امکان مقایسه کالاها، افزودن به لیست علاقه مندی و… موارد لازم و یا آپشنالی هستند که میتوانند با اهمیت باشند.
از دید مدیر سایت نیز امکاناتی چون ثبت کالا، مشاهده مشخصات کاربران، مدیریت تراکنش های خرید، مدیریت موجودی کالا، ارائه تخفیف های ویژه و جشنواره های فروش، مدیریت نظرات و… میتوانند مواردی باشند که هزینه طراحی سایت فروشگاهی را تعیین کنند. گاهی قیمت سایت با امکانات و گزینه های جانبی ارائه میشود. مثلا هزینه مشاوره و پشتیبانی یا هاست به فاکتور فروش اضافه می شود.
بودجه طراحی سایت
نکته دیگری که که بر قیمت گذاری از طرف برخی شرکت های طراحی سایت موثر است، میزان بودجه و اهتمام کارفرما به طراحی سایت است. گاهی یک استارتاپ کوچک با هزینه ای محدود درخواست سفارش طراحی سایت میکند. گاهی نیز یک برند تجاری بزرگ برای طراحی وبسایتش هزینه زیادی را کنار میگذارد. البته لزوما هزینه بیشتر مساوی با طراحی بهتر نیست. شرکت هایی مانند وبسیما همواره حداقل هایی را برای ارائه هزینه طراحی وبسایت در نظر دارند، اما ممکن است بنا به بودجه کارفرما برخی امکانات از سایت حذف یا به آن اضافه شود تا رضایت طرفین در این عقد قرارداد جلب شود.
استانداردهای وبسیما در طراحی سایت
آژانس خلاقیت وبسیما به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت ایران در سال های 95 و 96 ملاک های مشخصی برای ارائه هزینه طراحی سایت دارد که برخی از آنان به صورت تیتروار به شرح زیر است:
جذابیت و منحصر به فرد بودن سایت
رعایت اصولی تمام قوائد و قوانین سئو
بالاترین سرعت بارگذاری سایت
ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح در موبایل و تبلت
اجرای صحیح و تایید شده در تمام مرورگرهای وب استاندارد
همخوانی و انطباق مهندسی شده سایت با تجارت کافرما
کدنویسی اختصاصی و عدم استفاده از قالب ها و کدهای عمومی
تعیین هزینه شفاف و منصفانه برای مشتری در جلسات مشاوره
اگر از وبسیما انتظار دریافت قیمت دقیق طراحی سایت را دارید، لازم است شما نیز امکانات و نیازمندیهای دقیق خود را طی تماس تلفنی یا جلسه مشاوره حضوری به کارشناسان ما اعلام نمایید. اما اگر به دنبال قیمت حدودی هستید میتوانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و تعرفه طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی و خلاقانه را مشاهده کنید.
قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت و یا توجه به قیمت اعلام شده برای اجرای پروژه بهتر است نمونه کارهای پیشین و میزان رضایت مشتریان آنها را بررسی کنید. پیشنهاد میکنیم به بخش نمونه کارهای طراحی سایت مراجعه کرده و برخی از پروژه های انجام شده توسط وبسیما که حاصل اعتماد برندهای معتبر به این مجموعه بوده است را مشاهده کنید.
اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی بوده باشید که به فکر یادگیری زبان پایتون هستید یا اگر اصول و مقدمات زبان برنامه نویسی پایتون را فرا گرفته باشید با این سوال روبرو شده اید که:
“با پایتون دقیقا میشود چکار کرد؟!”
طبیعی است که پاسخ دادن به این سوال به این راحتی ها هم نیست، چرا که زبان پایتون به عنوان یک زبان محبوب در موارد و حوزه های متعددی کاربرد دارد. اما در این مقاله ما میخواهیم سه کاربرد اصلی و محبوب پایتون را معرفی و به صورت کامل بررسی کنیم.
سه کاربرد محبوب و پرطرفدار پایتون
توسعه وب
علم داده (شامل یادگیری ماشین، آنالیز داده ها، مصورسازی داده)
اسکریپت نویسی
حال با ما همراه باشید تا هرکدام از موارد بالا را مفصل بررسی کنیم.
توسعه وب
وب فریمورک هایی مثل جنگو (django) و فلسک (flask) که بر پایه زبان پایتون هستند اخیرا به شدت در بین پایتون کاران برای استفاده در حوزه توسعه وب محبوب شده اند.
وب فریمورک های بالا کمک می کنند تا ما با استفاده از دانش پایتونی خود برای قسمت سرور یا اصطلاحا بک اند (backend) سایت برنامه نویسی کنیم. کدهای بخش بک اند برخلاف کدهای بخش فرانت اند (front-end) سایت که بر روی کامپیوتر و مرورگر کاربر اجرا میشود، بر روی سرور اجرا میشوند.
تفاوت جنگو (django) با فلسک (flask) چیست؟
سوالی که شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای توسه وب کدام فریمورک بهتر میباشد؟
جواب این سوال در واقع هیچ کدام است! شما باید با در نظر گرفتن تفاوت های این دو فریمورک و با نگاه به پروژه خود یکی از فریمورک های بالا که برای پروژه شما مسیر بهینه تری را دارد انتخاب کنید.
تفاوت اصلی فلسک و جنگو را میتوان به صورت زیر بیان کرد:
فلسک برای شما سادگی، انعطاف پذیری و کنترل بیشتر بر برنامه ایی که مینویسید را فراهم میکند. در واقع فلسک به شما اجازه می دهد تا تصمیم بگیرید که همه اجزا برنامه را هر طور که میخواهید پیاده سازی کنید.
جنگو برای شما یک تجربه همه جانبه و کامل را فراهم می کند. یک پنل مدیریت، رابط پایگاه داده، ORMT، ساختار دایرکتوری های برنامه شما ارمغان این فریمورک برای شما است.
تفاوت بالا نشان میدهد که شما در فریمورک فلسک کنترل بیشتری بر کدنویسی پروژه خود دارید و دستتان بازتر است اما به این معنای برتری فلسک نیست، شما باید با توجه به آنچه که میخواهید سراغ یکی از فریمورک های بالا بروید.
فلسک یا جنگو؟ مسئله این است!
اگر شما بر روی تجربه و فرصت های یادگیری بیشتر تمرکز کرده اید و یا میخواهید کنترل بیشتری بر اجزای برنامه یا پروژه خود داشته باشید فلسک را تجربه کنید و لذت ببرید. اما اگر برای شما محصول نهایی مهم تر است و مسیری واضح برای آنچه که میخواهید انجام دهید را در فریمورک خواستارید، جنگو را تجربه کنید و لذت ببرید. برای پیاده سازی سایتهایی مانند سایت های خبری، فروشگاه های الکترونیکی و وبلاگ ها بهترین انتخاب فریمورک جنگو است.
در یک جمله میتوان اینگونه این بحث را جمع بندی کرد که جنگو به شما ابزارهای گوناگونی می بخشد که برنامه نویسی را برای رسیدن به محصول نهایی آسان تر و سریع تر می کند اما قطعا در فلسک دستتان برای انجام کارهایی که دوست دارید بازتر است و با محیط انعطاف پذیرتری روبرو خواهید شد.
علم داده (Data Science)
یادگیری ماشین
شاید بهترین راه برای توضیح یادگیری ماشین استفاده از یک مثال ساده باشد.
فرض کنید شما میخواهید برنامه ایی بنویسید که به صورت خودکار یا اتوماتیک چیزی را در یک عکس تشخیص دهد.
تصویر زیر را در نظر بگیرید،شما میخواهید برنامه ایی بنویسید که در این عکس سگ را تشخیص دهد.
پردازش تصویر با Python
حال فرض کنید میخواهید برنامه ایی بنویسید که در تصویر زیر میز را تشخیص بدهد.
پردازش تصویر میز در پایتون
شاید برای ساخت برنامه مذکور راه های گوناگونی داشته باشید. شاید بگویید برای برنامه تصویر یک اگر در تصویر پیکسل های روشن قهوه ایی مشاهده شد اعلام کند که سگ را تشخیص داده، یا با تشخیص لبه ها میز را در تصویر دو تشخیص بدهیم اما این راه ها راه حل های خوبی نیست.
اگر ما در تصویر یک سگی سفید با موهای قهوه ایی داشته باشیم چه؟ یا اگر در تصویر دو ما فقط قسمتی از میز را در تصویر داشتیم چه؟
اینجاست که دقیقا “یادگیری ماشین” وارد میشود!
یادگیری ماشین معمولا از الگوی ورودی هایی که دریافت می کند به الگوریتمی برای تشخیص و اجرا می رسد.
یعنی شما میتوانید 1000 عکس سگ و 1000 عکس میز را به یک الگوریتم یادگیری ماشین بدهید. به این ترتیب آن تفاوت بین سگ و میز را به خوبی تشخیص می دهد. حال اگر به او یک تصویر جدید سگ یا میز بدهید به خوبی قادر خواهد بود که آنها را شناسایی کند.
این روش تقریبا شبیه یادگیری یک کودک تازه متولد شده است. یک کودک چگونه تشخیص می دهد چه چیزی سگ و چه چیزی میز است؟
والدینش به او می گویند:” این یک سگ است و آن یکی میز است.” یا شاید بگویند: “اگر چیزی کرک دار یا پشمالو بود و موهای قهوه ایی روشن دارد احتمالا سگ است.”
کودک تصاویر گوناگونی که از اطرافش می بیند در ذهنش جمع آوری می کند و با مقایسه هایی که انجام می دهد بعد مدت کوتاهی به راحتی نوع اشیا اطرافش را تشخیص می دهد.
از آشناترین موارد کاربرد یادگیری ماشین میتوان به سیستم های تشخیص صدا یا تشخیص چهره و امثال این ها اشاره کرد. البته یادگیری ماشین مبحث بسیار وسیعی است که در خود مباحث وسیع و جذابی چون یادگیری عمیق (Deep Learning) ، شبکه های مصنوعی (Neural networks) و… جای داده است.
پایتون برای یادگیری ماشین
حالا پس از درک مفهوم کلی و کاربرد های بحث یادگیری ماشین نوبت به بیان و بررسی کتابخانه ها و فریمورک های پایتونی برای برنامه نویسی در حوزه یادگیری ماشین رسیده است.
دو تا از معروف ترین و محبوب ترین کتابخانه ها برای این مسئله scikit-learn و TensorFlow می باشند.
scikit-learn یک کتابخانه است که با برخی الگوریتم های محبوب یادگیری ماشین ساخته شده است و برای کاربردهای یادگیری ماشین مانند خوشه بندی، رگرسیون و کلاس بندی بسیار قدرتمند عمل می کند و عمدتا در داده کاوی کاربرد فراوان دارد.
TensorFlow یک کتابخانه سطح پایین است که به شما اجازه ساخت الگوریتم های سفارشی یادگیری ماشین می دهد. این کتابخانه به صورت اوپن سورس توسط گوگل توسعه داده شده است.
اگر شما قصد دارید یادگیری ماشین را با پایتون شروع کنید توصیه میشود با scikit-learn این راه را آغاز کنید. اما اگر دنبال انجام کارهای پیشرفته مخصوصا در زمینه شبکه های عصبی مصنوعی هستید کتابخانه TensorFlow بهترین انتخاب است.
آنالیز و مصور سازی داده
همانند بحث یادگیری ماشین در این قسمت هم بهتر است مفاهیم مورد نظر را با یک مثال ساده توضیح بدهیم.
فرض کنید شما به عنوان یک آنالیزگر داده برای یک کمپانی که در کار فروش محصولات آنلاین است کار میکنید.
فرض کنید شما به عنوان آنالیزور داده نمودار زیر را برای تهیه گزارش فروش های روز یکشنبه خواهید کشید.
آنالیز داده در پایتون
از این نمودار متوجه خواهیم شد که 400 نفر از خریداران محصولات مرد و حدود 350 نفر زن بوده اند.
اما چرا تعداد خریداران مرد این محصول بیشتر از تعداد خریداران زن است؟
یک توضیح احتمالی این است که این محصول در بین مردان محبوب تر است. توضیح دیگر این است که اندازه نمونه (فقط روز یکشنبه) کوچک است و نمیتوان نظر کلی را بیان کرد. یکی دیگر از توضیحات هم این است که مردان به دلایلی این محصول را فقط در روز یکشنبه بیشتر خریداری می کنند.
برای درک اینکه کدام یک از توضیحات بالا درست است شما مجبورید نمودار زیر را رسم کنید.
مصورسازی داده در پایتون
حال در این نمودار برخلاف نمودار قبلی نه فقط خریداران روز یکشنبه بلکه تعدد خریداران در تمامی روزهای هفته را مشاهده میکنیم. در این نمودار میتوانیم به راحتی به این تشخیص برسیم که این محصول در بین مردان محبوب تر است و تعداد بالای خریداران مرد بخاطر همین امر است، اما اگر شما با نمودار زیر به عنوان نمودار فروش هفتگی روبرو بشوید چه دلیل و تحلیلی خواهید داشت؟
همانطور که میبینید دیگر تحلیل این نمودار اصلا به آسانی نمودار قبلی نیست. در دنیای واقعی هم نمودارها به همین اندازه پیچیده هستند و تحلیل آنها واقعا سخت است و اینجاست که دقیقا نیاز به آنالیز داده و مصورسازی داده ها با کمک پایتون را حس می کنیم.
آنالیز داده/مصور سازی داده با پایتون
یکی از کتابخانه های پایتونی محبوب و معروف برای مصور سازی داده ها کتابخانه Matplotlib می باشد.
این کتابخانه به علت ساده بودن و اینکه کتابخانه دیگری در این حوزه به نام seaborn بر پایه این کتابخانه ساخته شده است بهترین انتخاب برای شروع است.
اسکریپت
اسکریپت به نوشتن برنامه های کوچکی اشاره دارد که برای انجام کارهای ساده پیاده سازی و طراحی شده اند.
برای فهم بهتر این مسئله اجازه دهید یک مثال بزنم.
فرض کنید شما در یک استارتاپ کوچک در ژاپن مشغول به کار هستید که یک سیستم پشتیبانی ایمیل دارد و شما را قادر می سازد تا به سوالات مشتریان که از طریق ایمیل ارسال شده است پاسخ بدهید.
حال به شما این وظیفه محول میشود که ایمیل هایی که حاوی کلمات کلیدی خاصی است را بشمارید و تجزیه و تحلیل کنید. شما میتوانید این کار را دستی انجام دهید اما راه دیگری هم وجود دارد. نوشتن یک برنامه ساده با استفاده از زبان پایتون میتواند این کار شما را به راحتی و با سرعت انجام بدهد.
ساخت برنامه های ساده و کاربردی با استفاده از زبان آسان و جذاب پایتون یکی دیگر از موارد کاربرد اصلی و محبوب پایتون است که مثال ساده آن را در بالا دیدیم.
چگونه با پایتون بازی (Game) بنویسیم؟
اگر به حوزه گیم و بازی سازی علاقه دارید پایتون برای آن هم برنامه دارد! شما میتوانید با استفاده از کتابخانه PyGame به ساخت و توسعه بازی بپردازید. شما با این کتابخانه میتوانید به راحتی پروژه های ساده یا متوسط گیم را توسعه بدهید، البته اگر دنبال فعالیت های کاملا جدی و بزرگ در حوزه گیم و بازی سازی هستید باید سراغ موتور بازی سازی یونیتی (با زبان سی شارپ) که محبوب ترین و بهترین موتور بازی سازی است بروید.
ساخت برنامه های دسکتاپ با پایتون
شما همچنین میتوانید با پایتون برنامه هایی ویژه دسکتاپ بسازید. گرچه که برای ساخت برنامه های دسکتاپ استفاده از زبان های جاوا و سی شارپ محبوب تر و پر استفاده تر از پایتون است، اما شما در پایتون با استفاده از کتابخانه Tkinter ایده های برنامه های دسکتاپ خود را اجرایی کنید.
طراحی سایت مشاور املاک
افراد زیادی برای اینکه مورد مناسب خود را برای خرید ،رهن و اجاره پیدا نمایند،تمامی املاک ها ی موجود در محل زندگی خود را جستجو میکنند و در آخر هم به نتیجه ی مطلوب نمیرسند.با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر سایت و افزایش استفاده از اینترنت و دستیابی آسان همه مردم به فضای مجازی، روشهای سنتی بنگاه داری و مشاور املاک دیگر کاری قدیمی به نظر می رسد! چرا که طراحی سایت مشاور املاک ، تسهیلات زیاد و فواید متعددی را جلوی پای مستاجران، موجران و مشاوران املاک قرار داده است. با طراحی سایت مشاور املاک ،ارتباط هم برای مخاطبین و هم مشاورین املاک راحت تر میشود و زمان کمتری از طرفین میگیرد.در ضمن مخاطبین شما میتوانند جستجوی خود در سایت برای یافتن خانه ی مورد نظر محدود به محل خاص کرده و گزینه های مرتبط تر را مشاهده نمایند.
در واقع خانه،جایگاهی است که وقت بسیار زیادی را در آن میگذرانیم.بدیهی است که وقت زیادی را نیز برای انتخاب آن باید گذاشته شود.عموم مردم برای اینکه منزل مورد نظر خود را انتخاب نمایند از جستجوی محلی استفاده میکنن.البته راه دیگری هم ندارند چون منبعی موجود نیست تا روش دیگری را برای جستجو به کار گیرند.در این روش جستجو وقت هزینه زیادی بدون اینکه نتیجه ی مطلوبی داشته باشد صرف میگردد.راه حلی که برای جبران صرف این منابع، در دنیا امروز میتوان پیش گرفت کمک از فضای اینترنتی است.
طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک هم به نفع مشتریان است و هم مشاوران املاک.زیرا آنان که باید زمان زیادی را برای بازدید از منازل مختلف در مکان ها و با مسافت ها ی متفاوت میگذاشتند را دیگر نمیگذارند و میتوانند در منزل و با مشورت گرفتن از افراد دیگر و همچنین موجود بودن قابلیت مقایسه منازل باهم انتخاب را بسیار راحتر کرده و هزینه های جاری را بسیار کمتر میکند.مشاوران املاک نیز اکثر وقت خود را میتوانند برای جذب صاحبین ملک گذاشته تا منزل خود را با استفاده از مشاور املاک شما به دید عموم برسانند.همچنین با این امکان وجه تمایزی که بین شما و رقبایتان به وجود می آید،کسبتان را خاص تر و کارآمد تر کرده و مخاطبین بیشتری را به سمت مشاور املاک شما میکشاند.
چگونگی طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک بصورتی انجام شده که مدیر سایت می تواند به افراد اجازه اضافه نمودن ملک در سایت بدهد که پس از افزودن اطلاعات مسکن برای فروش یا اجاره، پس از تائید نهایی توسط مدیر سایت، برای عموم قابل مشاهده خواهد بود. در این امکان توسط شرکت طراحی وب سایت املاک سه سوت وب بوجود آمده که مدیر سایت می تواند از میان ملکهای ثبت شده بعضی را بصورت ویژه و خاص در بخشهای مختلف صفحه اصلی سایت فروش و اجاره ملک نمایش دهد.وب سایت املاک موجب شده تا مخاطبین در طیف گسترده تری بتوانند از خدمات شما بهره ببرند.
طراحی وب سایت املاک
باهدف تسریع و تسهیل مدیریت فروش و اجاره ملک در کل کشور مصمم شدیم تا با طراحی وب سایت املاک و مستغلات برای مشاورین مسکن و فعالان این حیطه، سهمی کوچک در به روزرسانی امور مربوط به فروش و اجاره مسکن در کشور به انجام رسانیم. پروژه طراحی وب سایت املاک و بنگاه ها توسط شرکت مهندسی سه سوت وب که متخصص در ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت می باشد، پس از افزودن امکانات جدید به وب سایت املاک، این بسته دردسترس تمامی آژانسهای مسکن قرار می گیرد.
طراحی وب سایت املاک
خدمات شرکت سه سوت وب در زمینه طراحی سایت املاک
از شاخص ترین خدماتی که شرکت طراحی سایت املاک سه سوت وب در اختیار بازدیدکنندگان و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:
. امکان طراحی صفحه ارتباط با ما
. امکان ایجاد گروه بندی
. امکان طراحی صفحه اخبار و مقالات
.امکان طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک
. امکان طراحی صفحه جستجو
.امکان طراحی صفحه پیشنهاد خاص
.امکان طراحی بخش نقشه
طراحی سایت مشاور املاک
طراحی سایت املاک
ویژگیهای طراحی سایت املاک
در طراحی سایت املاک سه سوت وب:
.امکان ایجاد صفحه ای مختص به هر ملک ؛
.امکان ایجاد گالری تصاویر از منزل مورد نظر؛
.امکان مقایسه منازل با یکدیگر ؛
.امکان عضویت افراد و اضافه کردن ملک خود به آرشیو املاک شما؛
.نمایش خاص به صورت اسلایدر املاک اکازیون ؛
.امکان اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت ها ی آنلاین ؛
.امکان گروه بندی املاک با عناوین رهن،اجاره و فروش و تمامی امکاناتی که شما مد نظر دارید.
طراحی سایت ارزان املاک
شرکت طراحی سایت سه سوت وب خدمات خود را با کیفیتی بسیار مناسب و هزینه ای به نسبت کمتر برای همراهانمان خواهد داشت.طراحی سایت ارازن املاک خدمتی گران قدر از سه سوت وب برای صاحبان مشاغلی است که میخواهند علاوه بر ارائه مناسب خود هزینه ی اندکی را برای این موضوع درنطر گرفته اند.طراحی سایت ارزان املاک توسط متخصصان سه سوت وب با خلایت و مقارن با تمامی پیشرفت ها در زمینه طراحی سایت،مجموعه ای بهینه را برای شما به همراه خواهد داشت.در طراحی سایت ارزان املاک گروه سه سوت وب شما میتوانید قرارداد های خود را نیز به صورت اینترنتی انجام دهید.برای اطلاع بیشتر با پشتیبانی در ارتباط باشید.
طراحی سایت ارزان املاک
گروه مهندسی سه سوت وب این اطمینان را به شما می دهد تا طراحی سایت ارزان املاک شما را کاملا حرفه ای و مطابق با نیاز شما و مشتریان شما طراحی کند. و آماده ارائه هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد. اگر نیاز به مشاوره دارید حتما بدون معطلی با ما تماس بگیرید حتی اگر قصد واگذاری پروژه خود را به ما نداشته باشید ما در خدمت شما هستیم.
طراحی سایت مشاور املاک
طراحی سایت خرید و فروش ملک
بنگاه های املاک با داشتن سایتی با امکانات معرفی شده توسط سه سوت وب ، میتوانند در بازار رقبای خود جایگاه ویژه ای کسب نمایند و از رقبای خود پیش بگیرند. خرید و فروش ملک با قراردادن فایل های خود در سایت میتوانند مشتری بیشتری جذب نمایند و از این طریق اقدام به خرید و فروش و کسب سود بیشتری نمایند. طراحی سایت خرید و فروش ملک این امکان را به شما میدهد تا عکس های بیشتر و با جزییات بیشتری را در معرض نمایش قرار دهید. یکی از مهم ترین ویژگی ها داشتن سایت املاک، تبلیغی فراتر از مرز های جغرافیایی می باشد و این به این معنی است مشتریان زیادی به سمت سایت املاک شما هدایت میشوند. شرکت سه سوت وب با داشتن سال ها تجربه موفق شده است پروژه های حساس و مهم طراحی سایت خرید و فروش ملک با امکانات ویژه را با موفقیت به پایان برساند. تیم کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای داشتن طراحی سایت خرید و فروش ملک می باشد.
طراحی سایت ورزشی نیاز به زمان و تجربه کافی دارد که این امر برای شرکت های طراحی سایت حرفه ای بسیار ساده تر و راحتتر بوده و در عین حال نتیجه باکیفیت تر خواهد بود.
قبل از سفارش طراحی سایت محتوای سایت خود را آماده کنید: سایت شما در مورد چه نوعی از وزرش ها میباشد؟ در وب سایتتان محصول یا خدماتی را ارائه خواهید کرد یا فقط برای ارائه اطلاعات و اخبار ورزشی میباشد و یا ترکیبی از هر دو؟
و در نهایت وجه تمایز سایت شما با وب سایت های مشابه دیگر چه خواهد بود؟ برای پاسخ به این سؤالات به دقت برنامه ریزی کنید و به خودتان زمان دهید تا ایده هایتان کامل شود.
طراحی سایت ورزشی
نحوه طراحی یک سایت ورزشی
نکاتی که باید به آن ها توجه کنید:
• اکثر سایت های ورزشی با تمرکز بر آقایان طراحی شده اند. (تقریباً دو سوم آن ها)
• آقایان بین 25 و 34 سال تقریباً بیشتر از 1 ساعت در ماه را برای دیدن سایت های ورزشی صرف میکنند.
این نکات را در طراحی سایت ورزشی تان در نظر داشته باشید ولی این را هم بدانید که ترندها پیوسته در حال تغییرند و زنان روز به روز بیشتر به پیگیری مطالب ورزشی و دنبال کردن مسابقات تمایل پیدا میکنند، پس سعی کنید حتماً مخاطبان خانم را هم در نظر بگیرید.
در کنار وب سایت، به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر و دیگر پلت فرم های پرطرفدار توجه داشته باشید زیرا اکثر طرفداران ورزش در این شبکه ها فعال بوده و حتی گروه هایی برای بحث در مورد مسائل ورزشی تشکیل میدهند.
نکته مهم دیگر طراحی سایت ریسپانسیو میباشد زیرا بیشتر افراد از گوشی موبایل خود سایت ها را چک میکنند.
دنبال کردن ترندهای روز در طراحی سایت
سایت های ورزشی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند ولی تنها نقطه اشتراکشان ارائه حجم وسیعی از اطلاعات به شکلی ساده و راحت است. در این وب سایت ها تصاویر باکیفیت به کار میرود که با هدف جذب مخاطب و ایجاد ظاهری جذاب برای سایت است. پس طراحی سایت ورزشی باید ساده و کاربرپسند و در عین حال جذاب و باکیفیت باشد.
رعایت سادگی در طراحی
همانطور که گفتیم طراحی سایت تان باید ساده باشد تا کاربران با هر سطحی از اطلاعات بتوانند در آن مطلب مورد نظر خود را به راحتی بیابند. سعی کنید عناصر غیر ضروری را از طراحی خود حذف کنید و از سلیقه ای به کار بردن عناصر طراحی و تصاویر خودداری کنید و به فکر کاربران و علایق آن ها باشید.
فونت های ساده و بزرگ و فضاهای خالی
از آنجایی که در سایت های ورزشی حجم زیادی از اطلاعات وجود دارد باید طوری طراحی شوند که مرور این اطلاعات برای کاربر راحت باشد. دو عنصر هستند که بر این موضوع تأثیر دارند:
• فونت
• فضای سفید (خالی)
منظور از فضای سفید، فضای خالی اطراف نوشته هاست که باعث میشود چشم های کاربر استراحت کرده و خسته نشوند و همچنین باعث ایجاد تمرکز بیشتر کاربر بر روی مطلب میشود.
نکته بعدی فونت است. طبق مطالعات انجام شده، در سایت های ورزشی بهترین فونت ها، فونت های ساده و بزرگ (حداقل 14 پیکسل) میباشند.
توجه به برند
اگر باشگاه ورزشی هستید و یا یک تیم ورزشی هستید و برندی برای خود دارید، طراحی سایت تان هم باید نشان دهنده و یادآور برندتان باشد. مثلاً فرض کنید تیم پرسپولیس یک روز با پیراهن آبی به زمین بیاید، آیا طرفدار دچار سردرگمی نخواهد شد؟ و آیا این مسئله تأثیر مثبتی خواهد داشت؟
سعی کنید طراحی سایت ورزشی تان در راستای برندتان بوده و ترجیحاً از رنگ های مشابه با لوگو و برندتان در سایت استفاده کنید.
نمایش اطلاعات مسابقات
در صورت برگزاری مسابقات مهم در زمینه ورزشی مربوط به شما و یا حتی تیم شما حتماً این اطلاعات را به صورت دقیق با ذکر تاریخ و روز و ساعت در وب سایت خود قرار دهید تا کاربرانتان برای کسب این اطلاعات مجبور نشوند به سایت های دیگر بروند. در واقع یکی از اطلاعات اصلی که میتوانید در سایت ارائه کنید همین اطلاعات مربوط به مسابقات ورزشی میباشد.
پروفایل های شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس
طرفداران یک تیم یا مشتریان یک باشگاه ورزشی مسلماً تمایل دارند که راه های ارتباطی بیشتری با تیم مورد علاقه خود و یا باشگاه مورد نظر داشته باشند. پس لینک پروفایل تان در شبکه های اجتماعی، اطلاعات تماس و یک فرم تماس در سایت خود قرار دهید.
بخش آخرین اخبار
علاقه مندان به ورزش و کاربران سایت های ورزشی معمولاً اخبار ورزشی را پیگیرانه دنبال کرده و از اینکه از آخرین اخبار مربوط به تیم مورد نظرشان و یا تغییرات و امکانات جدیدی که در باشگاه ارائه میکنید و یا ... خشنود میشوند. پس حتماً بخشی را در سایت به آخرین و تازه ترین خبرها اختصاص دهید.